cozy friday

Ställde alarmet på kl 8.00 för jag skulle till la escuela. Jag har studiedag idag, men glömde min laddningssladd till datan  i skolan igår i skåpet...typical mig haha. Efter det när jag kom till korsvägen och hade hämtat sladden stod det att min buss kom om 20 min, hur mysigt liksom? :( eftersom jag ska vara nyttiig köpte jag mig en macka på pressbyrån  istället för en glass hehe, mycket bra elin. När jag kom hem mötte jag upp  Ida och vi gick till kåsjön och badade. Badade var väl lite och ta i, men vi doppade våra fötter och ben. Det var såå kalllt så ja haha, klokt val. Efter det åt vi på pizzerian och sen tog  vi en sväng med alice. Nu har jag precis sagt hejdå till henne. Hade tänkt att städa upp på mitt rum lite då det ser ut som ett bombnedslag. Sen när mamma kommer hem ska jag till stallet. Min lillasyster agnes ska rida på Taffe och jag på min lilla kötbulle haha nej, men Belli har gått och blivit lite tjock..men det får vi arbeta bort bara. En riktig gräsmage hihi. 
 
 
 
Totalt kär i denna bilden - min vackra prins.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0