Godmorgon

eller ska jag säga gommorron som mina kompisar brukar säga? de stör sig alltid på att jag säger godmorgon med r, medan de säger gommorron (vadå göteborgska??) ligger hemma idag iallafall,  med feber kanske jag skulle säga men nej det har jag inte..har så himla ont i magen så jag får vara hemma idag. Lite segt men vi skulle ha en 5 min redovisning om andra världskriget inför klassen så jag kände mig inte så taggad på den när jag mår såhär hehe. Vad händer annars idag då? Jo, jag ska plugga. om de blir fint väder sen tror jag att jag solar lite..men nu ser det ju bara tråkigt ut ju :(  bara ta de lugnt ska jag också göra. Hmm får se om jag orkar stallet sen, pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0