Jag

* jag har otroligt svårt att bli arg på folk. Går nästan inte haha, jag kan bli besviken men inte arg. Ibland önskade man att man hade liite ilska i sig, men nejjj

* jag har väldigt nära till skratt och tårar. Tårar både glädje och sorg. Att jag har lätt till skratt är att jag är rätt så glad av mig bara.

* tycker det är så himla fult när folk förstör sina ögonbryn. Till exempel när de rakar bort dem och fyller i med en penna. Eller gör dem jättesmala och liksom gör de "uppåt" så att man ser arg ut, nej blä.

* jag äälskar godis och sötsaker, dock så blir jag väldigt lätt illamående vilket inte är så roligt. Dock så får jag inte äta för mycket då blir de lite problem med magen :( får vara lite nyttig och äta fibrer, annars blir jag sådär illamående och blek. No energi, inte alls kul.

* jag är käär (i en zupersöt kille) hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0